الأربعاء، سبتمبر 24، 2008

بـــدون

كنت ناوية أنزل موضوع


بس كنت صايمة


وتعبانة


واتكاسلت


وهسة فطرت



وللأسف تقلت



وبقيت شبعانة


ومرخمة


وبرضو متكاسلة





فااااااا


توفيرا للوقت والجهد


دوسو
هنـــــــــــــا

هناك 10 تعليقات:

بنت أبيها يقول...

هيه اول تعليق

ايه يا بنتي كمية الكسل اللى عندك دي

عموما كل عام وانتي

إلى الله اقرب

وعن ناره ابعد

ولجنته اقرب

ولطاعة والديك ادوم

wooowad يقول...

ربنا يا ستى اقويقى وابعد منك الكسل انتى بس خليكى روحك المعنوية رياضية ونتى حتنسى حاجة اسمها كسل اسالينى انا اديكى وصفة انا كان علية بستعملة كل ما اخوض تجربة للمنافسة وبنصحك باستعمالة ونا متاكد حتنفعك
وعلى راى المثل النوم بجيب اللوم
ولا شنو يمدام

Unknown يقول...

*******
كل عام وأنت بخير إيمان
وربنا يحق أمانيك
ويرفع شأنك ويوفقك دنيا ولآخره
*******

Eman يقول...

بنت أبيها

والله فيني حالة خمول غريبة

ربنا يخليك يارب ويقبل دعواتك ولك مثلها يارب

Eman يقول...

mohamed

وإنت بخير
ربنا يحقق أمانينا جميعا
:)

Amjad يقول...

lool ..

Happy birthday Emoo!

Eman يقول...

amjad


thnx brother

still waiting 4 the gift(s)

;P

Eman يقول...

مجنوووون كتب بيأكد على كلامي

بس للأسف كتب تعليقو في الموضوع القديم

وأنا متكاسلة أرجع للصفحة القديمة

ف يا مجنووون شكرا على المرور والتعليق

:)

مـجـنـووون يقول...

هههههههههههههههههههههه

انا جبت التعليق يا كسلانه أنتي شكلك طخينه صح والا لالا لالالا لا لا لا ؟؟؟ هههههههه


الأيام بتجري مننا ومش بنحس بيها ، وكل يوم بنقرب من نهيتانا أكتر من اليوم إلي قبله وكل يوم بنشوف أحزان وتنتهي حيات ناس بنحبهم ونسمع أخبار تحزن ونلاقي ناس بتجرح قلبنا

هي دي سنه الحياة

والشاطر إلي يستغل كل حاجه لصالحه وميغضبش ربه

وبعدين الناس بتفرح وهي خسرانه حاجه

وبجد فكرة حلوه للتفكير أن الأيام بتنحسب علينا ومش حترجع تاني

تقبلي مروري وكلماتي
مجنووون

Eman يقول...

لالالالالالالا
























كيف عرفت!!!!!!!!!!!!